DET BLE TAP I LAGKAMPEN MOT UNGARN
Taktisk feil etter undertegnedes mening. I lag for kvinner i VM hadde Norge trukket Ungarn. Et lag jeg mente vi kunne være på talefot med. Trenerteamet hadde satt opp lagrekkefølgen og coach var Landslagssjef Morten Alstadsæther. Først ut var Gitte, som lenge lå an til 1-1, men som fikk satt en kombinasjon med spark…
