OPPSUMMERING AV KARATEÅRET 2012
Tradisjonen tro har vi bedt Shihan Henriksen om å oppsummere karateåret 2012. Her er hans versjon. Skrevet av Geir V. Henriksen Et veldig flott år for klubben igjen. Innledning “Det er alltid noe å lære, for den som vil”. “Den som tror han er ferdig utlært, er ikke utlært, han er bare ferdig”. Visdomsord/leveregler…
